mandag den 19. november 2012

Argh matey..!

Jeg lovede Magne at sy hans pirat-bukser færdig, så han kunne have dem på i børnehave idag..

Det holdt hårdt.. Fordi jeg var så træt blev jeg ved med at sy linningen galt og måtte sprætte den op og sy den om igen.. Hvilket også betød at klokken var nærmere de 23.30 da jeg endelig blev færdig - og langt over de 22.00 hvor jeg burde have ligget i min seng..

Men færdig blev jeg.. - Man skal holde hvad man lover jo..

Og hvad sagde barnet, da han i morges stod op til de færdig syede piratbukser..?!?


JEG VIL IKKE HAVE DEM PÅ!!!!


 
 
Hmm... Det fik han dog - og endte trods alt også med at være glad og tilfreds for sine nye piratbukser..
 
 
De er dog ret store i det, men med den fart han vokser så går der nok ikke længe.. Derfor er jeg også konsekvent begyndt at sy tøjet til den lidt store side, så der er noget fremtid i det..
 
Mønsteret er Minikreas ballonbuks, men med en del ændringer/tilføjelser..
 
 


2 kommentarer:

Tusind tak fordi du tog dig tiden til at læse med og lægge en kommentar.. Det betyder rigtig meget..

De bedste hilsner fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...