mandag den 26. november 2012

Sunde pandekager...

Magne er stadig syg.. Vi troede lige det var overstået, men så røg feberen op igen..

Når han er syg, er appetitten ikke lige på det højeste, så i lørdags måtte jeg tænke lidt alternativt.. Jeg havde fornyligt læst Ullas indlæg om sunde snacks, og jeg tænkte at det måske var den god ide til at få lidt i maven på ham den lille..

Det var det.. :)

Jeg forsøgte mig med banan-pandekagerne - og de kan anbefales. De var super lækre..
Jeg fulgte opskriften, men skiftede loppefrøskaller ud med havreklid i stedet, og så puttede jeg hindbær i..

 
 
Det bliver ikke sidste gang vi laver dem herhjemme.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du tog dig tiden til at læse med og lægge en kommentar.. Det betyder rigtig meget..

De bedste hilsner fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...