tirsdag den 25. december 2012

Den eneste hjemmelavede gave i år..

Ja, eller det er egentlig ikke fordi jeg har den store tradition for at give hjemmelavede gaver i julegave, men i år fik min lillesøster en..

Hun ønskede sig makeup og hårelastikker i julegave, så det havde jeg købt til hende.. Og hvad passer bedre til makeup og hårelastikker end en makeup-pung, som jeg jo for nyligt har lært at sy.. :)

Jeg syede den i lidt mere spræl end de andre, med cowboystof yderst, lynlås i kraftig gul og leopardstof som foer.. Og der virkede som om modtageren syntes den var fin, og det er jo det vigtigste..

 
 

 
 

 
 
Ellers har vi haft en dejlig juleaften.. Magne druknede i gaver, vi spiste super god mad, kunne ikke finde mandlen i ris a la manden (selvom min mor hårdnakket påstår at hun har husket at putte den i), og jeg fik også selv scoret et par gode gaver.. Men mere om det senere..
 
Håber I alle derude har haft en dejlig jul..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du tog dig tiden til at læse med og lægge en kommentar.. Det betyder rigtig meget..

De bedste hilsner fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...