tirsdag den 5. februar 2013

Blog-leg, 'Byt 1 lap' #11

Fjerde sidste pakke, og den 11. i rækken er fra min navnesøster Line, med bloggen Kahr Kreation

Line har sendt lapper med børnemotiver i nogle skønne farver. Især den blå, brune og den grønne byder jeg gladeligt velkommen.. Det er farver der ikke er så mange af i mit tæpper - og da jeg har tænkt mig at sy tæppet i farveorden, er det rart med lapper i de forskellige farver..


Jeg mangler efterhånden også at få sendt lapper til en del.. Jeg må få klippet dem i weekenden, så jeg kan sende dem hurtigst derefter.. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Line- fine lapper du der har fået- jeg glæder mig til at dine kommer frem så jeg kan komme igang med at sy :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ellen.. Jeg lover at de er på vej..! :D Har bare været ramt af sygdom, fastelavn og hverdagen.. :) Men nu er de klippet, så de kommer afsted snarest.. :)

      De bedste hilsner fra Line

      Slet

Tusind tak fordi du tog dig tiden til at læse med og lægge en kommentar.. Det betyder rigtig meget..

De bedste hilsner fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...